Onze Werkwijze
In samenwerking met de klant bespreken we wat nodig is om te realiseren. Hierin zullen wij tips geven en transparant zijn over de mogelijkheden. We kijken wat het doel is van de klant, en zullen de mogelijkheden hierover bespreken. Met eerlijk zijn bedoelen we bijvoorbeeld het volgende. Stel er komt een klant die verkoopt schroefmachines en deze klant wil een website en binnen een maand met het zoekwoord "Makita" op nummer 1 staan. Dan zullen we gelijk aangeven dat dat organisch niet mogelijk is, wel door middel van AdWords/sponsoring. Daarnaast zullen we gelijk wel aangeven wat wel mogelijk is om in de eerste instantie qua zoekresultaten mogelijk is.
In kaart brengen
Eerst gaan we de wensen en de eisen van de klant in kaart brengen. Dit doen we door de goede vragen te stellen aan de klant. Daarbij zullen we op of aanmerkingen geven mocht dat nodig zijn. Verder zullen we ook suggesties doen over belangrijke dingen waar u misschien nog niet over na gedacht heb.
Voorstel
Daarna zullen we u een voorstel doen. Hierbij hoort in de meeste gevallen een ontwerp, een offerte een uitleg en afspraken. Na dat we dit met de klant besproken hebben, kan hier weer feedback op gegeven worden. Dit hebben wij graag, want een goede communicatie met de klant betekend betere kwaliteit.
Realisatie
Als alles akkoord is, gaan we beginnen met realiseren. We bouwen alles volgens afspraken en houden de klant op de hoogte hoever we in het proces zijn.
Oplevering
Na de realisatie zullen we uiteraard alles opleveren, tijdens de oplevering wordt het een het en ander besproken. Bij een website bijvoorbeeld wordt het CMS besproken en uitgelegd hoe deze werkt. Zodat de klant zelf, als deze dat zou willen, de website up to date kan houden.
Nazorg
Na dat de producten/diensten opgeleverd zijn laten we de klant niet in de steek, we staan altijd voor u klaar en willen u help. Wij zijn pas tevreden als u dat bent.